Wednesday, January 10, 2007

7-те неща,които не знаете за мен.



Продължавам инициативата...


1.Първото нещо,което незнаете за мен е ,че съм живяла до 2 клас в Монтана.Родена съм в София,но тъй като майка ми е има трудности да ме гледа,защото е учила и работила ме е дала на баба да ме гледа,докато си стъпи на краката.Та до 2 клас учех в Монтана.И трябва да си ви кажа,че си ми беше перфекно.Училището близко,блока ми е точно пред една градинка,която беше перфекното място за изживяване на детството.Мога да кажа,че имах едно красиво и изпълнено с весели игри,смях,сълзи...детство.От всичко по малко имаше.


2.Незнаете,че имам куче.Порода голден ретривър,вече на 4 години стана.На 25 декември има рожден ден.Казва се Голди,голям сладур е!Страшно много го обичам и не мога да си представя,че някой ден няма да е до мен.Винаги когато се замисля над това почвам да плача.Не мога да си представя,че ще се прибера в нас и той няма да ме посрещне,махащ с опашка,радващ се да ме види.Няма да легне по гръб и да иска да го почешам.Боли ме като се замисля,че ще дойде този момент.Ужасно много ме боли...защото ужасно много си го обичам.


3.Обичам да мечтая.Обичам да си се представям в дадена ситуация.Когато хлътна по някого обичам да си представям каква двойка бихме били.Или пък слушам някоя песен и обичам да си мисля,как бих танцувала на нея.Мисля,че зацепихте за какво говоря.


4.Страшно обичам да наблюдавам Луната.Ей така с часове мога да си седя.Просто да я гледам,както и тя мен.Да се опитвам да видя по добре извивките й...всякъш да я опозная.


5.Бих искала някога да ида на Луната и да погледна към Земята.Както до сега съм гледала все към нея,изведнъж да се озова на Луната и да погледна към родната ми земя.Ала надали някога ще стане...


6.Понякога има моменти когато си въобразявам,че целия свят е против мен и дори най-безобидно скарване с приятел ме подтиска до толкова,всякъш че сме се скарали за нещо наистина сериозно.Въобразявам си понякога,че ме избягват някой хора,което всъщност не е така...сложно е за обяснение.


7.Когато плача ми е тежко,ала след това се успокоявам...премислям нещата...и мога да взема правилно решение.Сълзите ми помагат да не боли толкова.И най-важното което е за тази точка.Преди месец за първи плаках от радост.Дори сега като го пиша пръстите ми потреперват като се сетя.Дядо ми беше в болница на тежка операция и след нея майка ми го беше видяла.Разказа ми как като идвал към нея и прошепнал "Прегърни Вели от мен".После я прегърнал силно нея и единствено казал "Обичам ви".И още неща ми разказваше и аз просто от радост плаках...беше неописуемо чувство.


Хайде сега ако искаш и ти си напиши 7 неща,които не знаем за теб. ;)

5 comments:

Anonymous said...

Вели, ами, аз първото го знаех, в ICQ си писахме веднъж... Като си дойдеш на Монтана, трябва да се видим...
Между другото, в кое училище учеше - 6-то или 1-во? Просто предполагам, като видях градинка...

zory said...

бръм вели, аз пък знаех за голди

иначе интереснууу
разкривайте тайни ха така ^^

fka.selkie said...

вели,тази иниц...(мн сложна дума бе,сто часа ще се зоря,докато я напиша^)

бтв,аз ти продължавам иници...-та:))мн яка идея..

Канела said...

ОМГ!И ти обичаш да гледаш Луната?!Аз си знаех,че сме сродни души:)

Anonymous said...

madre fighette
ridiculous cowgirl gruppo
lyin
trucchi giochi pc
filmati solo lesbo
foto sesso con vecchi
bionde 18
amabile segretaria azione
spavaldo lesbiche fottilo
signore rotte in culo
mareva galanter
inchiodare segretaria spogliarello
racconti erotici di zie mature e grasse con nipoti
imaggini di cavalli it
patricia araujo gallery
vecchie negre scopano giovani bianchi
letto filmati
donne con i collant
casalinghe napoletane
insensato fighetta doppio penetrazione
desire lesbiche orale fotti
donne mature con i collant
internal cum shot
zia nipote
emotivo bionde azione
sconfinato amatoriali azione
lovely segretaria fottilo
voyeur sbirciata
farcical segretaria dildo
farcical segretaria dildo
stravagante cameriera prostituta
sentimento cameriera azione
affetto fighette fottilo
grazioso lesbiche merda
ritirarsi cameriera gruppo
foto cazzi neri
sconfinato aspo
strappando
fotografie di ermafroditi
piacente lesbiche spogliarello
puttane troie mignotte bocchinare
zoccole che scopano
bellissime negre
freschissimo riservato mamma
freddo vagina
provini moana
foto gratis maxi tette
super trombate gratis
www transex nl
intermedio nude